Նախագծի մասնակիցներ. 5-6-րդ դասարանցիներ
Ժամանակահտվածը. Սեպտեմբերի 4-Հոկտեմբեր ամիս
Նախագծի նպատակը. Նախագիծը նպատակ ունի զարգացնելու սովորողների գիտելիքները բնագիտությունից, պատմությունից, աստղագիտությունից, աշխարհագրությունից:
Նախագիծն ուղղորդող հարցեր.
- Ի՞նչ մոլորակի վրա ենք մենք ապրում: Ի՞նչ տեսք ունի այն և ե՞րբ է առաջացել:
- Բացի մեր մոլորակից ի՞նչ մարմիններ կան Տիեզերքում:
- Ի՞նչ են աստղերը: Շարժվո՞ւմ են արդյոք դրանք: Ի՞նչ են համաստեղությունները:
- Որտե՞ղ էին ապրում առաջին մարդիկ և ինչո՞վ էին սնվում:
- Քանի՞ տեսակի քարանձավեր գիտեք:
- Ինչպե՞ս էին հնում մարդիկ պահպանում սնունդը քարանձավներում:
- Ո՞վ էր Մխիթար սպարապետը: Ի՞նչ կարևոր հաղթանակ է նա տարել և ինչպե՞ս է սպանվել:
- Որտե՞ղ է գտնվում Սյունիքի մարզը: Ի՞նչ հարևան մարզեր ունի: Ո՞ր պետությանն է հարևան: Ո՞րքան է մարզի տարածքը, բնակչությունը: Որո՞նք են մարզի քաղաքներն ու մարզկենտրոնը: Ի՞նչ խոշոր գետ է հոսում մարզով և ի՞նչ լեռնաշղթա կա: Ինչ առանձնահատկություններ ունի մարզը:
- Որտե՞ղ է գտնվում Տաթևի եկեղեցական համալիրը, ե՞րբ է կառուցվել, ի՞նչ կարևոր նշանակություն է ունեցել:
- Խնձորեսկի ճոճվող կամուրջը ե՞րբ է կառուցվել, ինչքա՞ն է դրա երկարությունը և բարձրությունը: Քանի՞ մարդ կարող է միաժամանակ կանգնել այդ կամուրջի վրա:
Նախագծի ընթացքը.
- Դասվանդողը սովորողներին ծանոթացնում է նախագիծին, պարզաբաում առաջացած հարցերը, ներկայացնում տեղեկատվության աղբյուրները:
- Սովորողներն ըստ իրենց ցանկության բաժանվում են խմբերի` աստղագետներ, պատմաբաններ, աշխարհագրագետներ, բնագետներ:
- Կոնկրետացվում են ամեն մի խմբի անելիքները, կատարվում է աշխատանքի բաժանում:
- Սեպտեմբերի 26-28 եռօրյա հայրենագիտական ճամփորդություն դեպի Քարահունջ, Հին Գորիս և Խնձորեսկի քարանձավային քաղաք ,Տաթևի եկեղեցական համալիր (ճամփորդության ծրագիրն` այստեղ):
- Սեպտեմբերի 29-ից սկսած՝ արդյունքների մշակում, հրապարակում և գնահատում:
Նախագծի արդյունքները
Սովորողները պետք է նախապատրաստեն և բլոգերում հրապարակեն նյութեր հետևյալ թեմաներով`
- «Քարանձավային բնակավայրերը Հայաստանում»
- «Առաջին աստղադիտակը Հայաստանում. Քարահունջ: Քարահունջի և Սթոնհենջի համեմատությունը»
- «Աշխարհագրական անդրադարձ Սյունիքի մարզին»
- «Մխիթար Սպարապետը և Սյունիքի ազատագրական պայքարը նրա օրոք»
Նախագծի գնահատում
Նախագիծը գնահատվում է 10 բալանոց սանդղակով, ըստ հետևյալ չափորոշիչների:
Նախագծի ընթացքն ու արդյունքներն՝ այստեղ։
Уведомление: 2013 թ․-ի ուսումնա-հայրենագիտական ճամփորդությունների նախագծերի ամփոփում | Ազնիվ Հովհաննիսյան
Уведомление: Բնագիտության ուսուցումը կրտսեր դպրոցում նախագծերի և ճամփորդությունների միջոցով | Ազնիվ Հովհաննիսյան